egentligen var du aldrig värd mig

fatta hur jävla patetisk du är.
jag älskade dig, hade fan aldrig känt såhär tidigare.
jag var kär i dig, på riktigt.
trodde verkligen du förstod det, trodde jag förklarade det för dig.
trodde faktiskt att du var bättre än såhär. vem som helst, men inte du.
menmen, jag förlorar inget, förutom tårar.

du är så jävla fittig, du lekte med mig som en leksak.
så jävla fucking mycket jag har gråtit och så jävla fucking lite du har varit värd det.

du säger att du hatar fittiga players! shut up fan, din fittiga stil är fan värre.
du säger att du inte vill förlora mig? lyckat,
ville verkligen vara din vän, men vad hände? jo du fick mig att tro att du ville
mera. du skiter fullständigt i mig, precis som jag tänker göra i dig.
tror du att jag tänker vara din vän? knappast.
hoppas du lär dig något av allt detta. hoppas fan att du ser det här också.
kommer aldrig mer finnas här för dig igen, du finns inte här för mig.
nu förstår jag precis vad det är alla har varnat mig för!

är egentligen jävligt glad att detta hända, nu vet jag ju vad du går för.
vad du är för typ, önskar bara att jag hade insett det lite tidigare.
men vad säger man? kärleken är blind?
du vet inte vad kärlek är, du kastar ur dig skit som du inte står för.
fattar du inte att du sårar? jag drar mig ur denna skit, som du har
dragit in mig i. vill bara visa hur jävla lite du betyder i mina ögon nu!


jag stör mig på att det alltid dig det är synd om?
det är fan inte du som har legat varje natt & gråtit.
men vet du? det ska bli så jävla skönt att slippa det.
ska bli skönt att aldrig mer behöva höra ditt gnäll.
det är skönt att veta att du inte är värd det,
du är inte ens värd en blick!

hoppas du har ett bra liv, det tänker iaf jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0