det är sättet du ler och sättet som du ser på mig

jag hann träffa många vackra ting idag/igår, först och främst min mami.
annars också; johanna, henne moped är vacker, den är orange och jag
blir faktiskt otroligt glad när jag ser den, också när jag ser personen på mopeden, såklart.
elin hann jag också träffa någon timme eller två, hon kanske inte är den snällaste jag vet.
men nog är hon vacker allt. fast hon ofta har en stor finne som nästan är större än
hennes egen näsa, men det är faktiskt lite charmigt om jag tänker efter.
sara stötte jag också på, hon skulle äta pizza, utan mig!, she's the sunshine.
sedan efter mycket om och men bar det av till mälarbaden där jag fick träffa
lilla säsilia och ämäliä, dom två vill man bara kyssa, överallt liksom.





GRATTIS JOHANNA BJARNEVI <3

Kommentarer
Postat av: sara

<3<3



du är söt

2009-04-12 @ 11:17:27
Postat av: Cecilia rawr!!!

DU har redan kysst mig överallt <3

2009-04-13 @ 11:37:12
Postat av: fittbritt

mina finnar<3

2009-04-14 @ 15:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback