now you're asking me to listen cause it's worked each time before

igår kunde jag har varit på DJURGÅRDSPARKEN utan alkohol och frysit stjärten av mig.
men istället var jag hemma under min filt och glodde på film,
inte var jag själv heller, utan min underbara vän emmy var närvarande.
jag fick senare på kvällen ett samtal av min babe stina, hon älskade mig.
det kunde ha varit ett väldigt romantiskt samtal om inte cia hade stått i bakgrunden och skrikit:
IZAAAAAAAAAAAAAAA, IZAAAAAAAAAAAAA! ,
stina la på luren för att istället ringa KJ, nej juste emma var det ja!
jag kände verkligen hur mycket jag inte ångrade min fina hemmakväll.

Kommentarer
Postat av: stina

jag glömde ringa emma :(

och får jag fråga vad fan du skulle göra i vilsta?

sitta själv o pimpla eller? :P

2009-04-26 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback