jag är svag för dig, kommer alltid vara

idag igen har jag umgåtts lite för mycket med min babe och min psykiskt förstörda vän.
jag tror dom pratar ett annat språk än mig eller nåt sådant, jag tycker lite synd om mig.
inte nog med att dom pratar fjortisspråk!
* dom utnyttjar mig att hämta deras mat på ericson
* dom klankar ner på mig eftersom jag inte är blond och dum
* dom tycker att jag är mycket fulare än dom
* dom försöker äga mig med grejer som dom själva har gjort tusen gånger värre!
(fast grejerna är ju dock inte så stora)
jag är ledig imorgon, så jag är en lycklig människa


Kommentarer
Postat av: din bitch

1. Jag äger dej

2. Du är min slav, jag gör vad jag vill med dej

3. Lär dej svenska !

2009-04-21 @ 22:00:51
Postat av: Anonym

livet är hårt

2009-04-21 @ 23:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback