there ain't no life in lookin' back

antivåldsdag, alltså en värdelös dag för en sådan som mig, en sådan som slår folk
för att visa att dom betyder någonting, sådan är jag.
så idag skulle man vara äckligt snäll och krama varandra, fyfan, jag klarade det väl sådär.
jag virrade runt på stan idag och såg bara den där blåa jackan som får mitt hjärta att stanna.
sedan såg jag ju också den blåa jackan på personen som jag absolut inte vill se.
men det gick bra, eftersom jag är en väldigt väldigt hatisk människa.


Kommentarer
Postat av: din bitch

du skullé håvat fram hyveln o börjat raka han vafan !

2009-04-16 @ 23:17:09
Postat av: fittbritt

palla bry sig om honom

värdelöst ju

2009-04-22 @ 21:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback