you can tell me that you're sorry, but I don't believe you baby

min geggamoja i hjärna vill hellre sova lika länge som den gör varje fredag, men ack nej.
engelska nationella vill ligga en timme innan ordinarie tid tydligen, det suger mycket
dock finns det värre saker som händer, tex att jag har ingen jävla aning om vad jag
ska göra ikväll och någonting måste jag hitta på för att fira denna fina helg som kommer.
jag hade en snabb tanke på att åka till mitt landställe, men den tanken lämnade jag lika
fort som den kom, det finns ingenting på mitt land att göra och vi har världens mest
djävulslika grannar, oj just det, våra andra granner är poliser, VACKERT....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0