being great must suck

egentligen är det inte ett dugg synd om mig,
mer synd om mina fula och äckliga kompisar.

stina te.x. hon har knappt något hår kvar på huvudet och
hennes nya fina smeknamn är "krullstina" och plattången är inte
längre hennes bästa vän!

elin kan inte stava, engelska eller svenska eller spanska, spelar ingen roll!
hon har dock en bra egenskap, hon kan byta sin huvudbonad väldigt snabbt.
och hon finns överallt på s;t eskils gymnasium.

cia's föräldrar älskar sin hund ebba mer än henne, det är ingen tvekan om
vad dom skulle välja i valet mellan cecilia och ebba. that's a shame.

Kommentarer
Postat av: Anonym

och iza som är totalt inkompetent kan inte fixa sina ögonbryn själv. Hon är inte kvinnlig nog att raka benen. Frisyrklippning har hon aldrig hört talas om. Men det kan inte vara lätt när man beter sej som en femåring och har den sociala kompetensen som en sådan också. Sova borta hos kompisar oplanerat är ju en katastrof. Jag skulle också dö som förälder.

"iza sög kuk när vi andra sög på tummen"

Jag tror vi alla det att det citatet är mer än sant.

2009-09-01 @ 10:39:08
Postat av: C

haha det där citatet ovan var jag som sa!

Det du skrev om mig stämmer totalt, Pappa kom nyss hem och var nära tårarna för att ebba inte hade fått FÖR mycket mat.

2009-09-01 @ 17:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback