I'm taking you off my buddy list bitch!

jag ska nog inte prata i telefon när jag är lite vinglig.
antingen så säger jag meningar som "du kan dra åt helvete din jävla fitta"
eller så får jag höra "håll inte på med någon ikväll" samtidigt som en helt
random kille sitter och smeker mig på låret.
jag ska heller inte hoppa upp i knät på mina vänner så dom spräcker läppen.



men däremot ska jag fortsätta vara såhär lycklig!
för det var längesedan jag faktiskt mådde så här himla bra.
alla mina vänner är helt underbara och jag älskar er

Kommentarer
Postat av: din bitch

thats he way, aha aha i like it !

2009-08-16 @ 02:38:35
Postat av: Anonym

hahhaa du är ju bara föör söt iza <3

2009-08-16 @ 12:58:42
Postat av: linda

hahhaa du är ju bara föör söt iza <3

2009-08-16 @ 12:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback