unleash the fury!

jag mår riktigt bra om man bortser från mina emo-inlägg.
den som vill läsa riktiga emo-inlägg kan dra sig mot stina
eller elins blogg. här ska vi vara positiva utav ba helvete!
jag är trött, känns som om jag sov dåligt igår. ändå har jag
inte hälfte av det humör stina har när hon är trött.
stina när hon är trött, då känner man känslan att är man
för nära henne, uttalar ett ord fel, pratar lite för högt,
då kommer hon skjuta än. jag tänker aldrig mer vakna
nära stina.
okej, hela detta inlägg gick ut på att berätta hur jag inte
är när jag är trött. grattis iza, du kommer bli stor bloggerska.

Kommentarer
Postat av: S

Vadå, det är du som gör mej trött med ditt dåliga uttal och din alldeles för höga röst !

2009-08-11 @ 19:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback