jag är grym

jag skäms!
jag har inte haft någon som helst kontakt
med den yttre världen den här helgen, har
knappt varit utanför mitt rum, isåfall enbart
för att hämta saker som, chips, godis, kakor,
sånt där som är riktigt bra när man bantar.
men idag var jag lite duktig iaf, eftersom min
farfar är på teneriffa och steker har jag fått i
uppgift att vattna hans blommor och hans hus
består av 90% blommor, suck. jag ska också
skotta (hoppas på en inte allt för vit jul) plus
att jag ska ta in hans post.
förstår inte hur jag kan vara så duktig!

Kommentarer
Postat av: STINA

DU HADE VISST JKONTAKT NMED DEN YTTRE VÄRLDEN, JAG HÖLL DEJ UPPDATERAD HELA LÖRDAGSKVÄLLEN !!!

2009-12-06 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback