all I want is to have a great time

kan fortfarande inte sova, så har istället suttit här och kollat in småfjortisar i torshälla.
jag är ledsen om någon känner sig träffad. men vissa borde nog dra ner lite på sminket.
men nu ska inte jag sitta och klanka ner på emmy & stina, nejnej.
förlåt tjejer, det där var verkligen jätteelakt sagt :( </3 jag älskar er
om jag tänker efter så bor ju stina inte i torshälla ens. mitt lokalsinne </3

sen tänkte jag också fråga om det är så att alla killar tänker med dicken sin eller?
små fula fjoortiskillar, fan vad dom är pimp! wohow, verkligen! NEJ.
nu tänker jag absolut inte nämna några namn men; FREEDICK FOR SALE!. mm



om någon undrar så kommer inte jag orka gå till skolan imorrn, idag, sen, senare?


Kommentarer
Postat av: Elsa

du borde flyytta hit :) Eller så flyttar vi någonstans långt bort? :)

2009-01-09 @ 14:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback