boys don't cry

fick just reda på hur mina föräldrar kom på mitt vackra namn IZA.
någon som har läst grottbjörnens folk? - nej jag förstod väl det.
iaf, i den finns det tydligen en medicinkvinna som heter iza.
jag blev jätte lycklig, den boken är ju bara från när människorna
var apor och mammutarna levde. nu är jag ju ännu stoltare över
mitt vackra namn, yey. stenåldersnamn, kan inte nån bara erkänna
att det är så jävla inne! för det ska ju tydligen vara väldigt inne att
vara oskuld, men alla känner väl cecilia, så inget att lita på alltså.
tillbaka till mitt hemsökta namn, om någon undrar så är grottbjörnens folk
den enda boken mitt pappa har läst i hela sitt liv, så jag är nog
väldigt speciell för min far, egentligen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du kan visst lita på mig, jag läste det i solo!

2009-01-25 @ 22:56:14
Postat av: Agnes

JAG HAR LÄST DEN!

2009-01-26 @ 18:19:38
Postat av: nanna

hahaha ne vad roligt :D <3

2009-01-27 @ 16:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback