GRATTIS FAN STINA


stina har jag känt sedan jag började sexårs, då vi hamnade i samma klass, då var hon krull och kort.
när man lärde känna henne fattade man att hästar var hennes liv! nördigt? JAVISST!
vi var inte speciellt bra vänner i skolan, hon hatade mig, rent ut sagt. förstår henne dock.
i typ sexan började cp;et på skogstorps skolan, alltså försvann hon, ut på landet, blev luffare/lantis.
träffade henne dock några gånger efter det, kommer aldrig glömma när hon kom till torshälla med
shorts som typ var så korta att man såg skinkorna, liksom mums! dom vill man ju bara bita i.
nu har ju dock stina mognat och blivit fjortis och bitch! hennes kommentarer är oftast klockrena.
inte nog med att hon är bitch, hon är tydligen värdelös också, feel sorry for you stumpan <3
NU ÄR STINA HELA SJUTTON ÅR, FAN GRATTIS JAG ÄLSKAR DIG

Kommentarer
Postat av: Stiina

aaaaw tack isaface. JAG ÄLSKAR DEJ !! jag har ju mognat nu ;);) pusspuss<333

2009-01-21 @ 16:01:02
Postat av: emmamamamma

hahahah

grattis stinis!

2009-01-21 @ 17:38:33
Postat av: CECILIA

thihi, Grattis!



är den där saken på hennes huvud hennes hår ?

2009-01-21 @ 20:21:09
Postat av: CECILIA

thihi, Grattis!



är den där saken på hennes huvud hennes hår ?

2009-01-21 @ 20:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback