hope it stings you so deeply for a moment you might see me

jahapp, eweliten var i klassen idag, hon var tydligen uppskattad, eller vad säger du olla?
dagen var chill, skolan börjar bli väldigt slö fan. har typ aldrig några lektioner.
men asså tjejerna i min klass, asså man vill bara pussa på alla!
har matteprov imorgon och för första gången känner jag mig faktiskt förberedd.
menmen, jag vet ju hur det brukar sluta, YEY!

har tänkt på en sak, imorgon har vi ingen engelska, utan istället FETA håltimmen till franskan.
har tänkt på att bajsa på franskan, fattar ändå ingenting och min särbehandling får mig att börja gråta.

grattis alan förresten [y] <3

Kommentarer
Postat av: Stiina

Jag tkrer du ska skita i att bajsa franskan !! pusspådej<33

2009-01-14 @ 20:25:28
Postat av: snelin

ingen engelska?

YEY vad i hell ska vi göra tills halv fyra?!?!?!??!?!

bara en fråga lite sådär

2009-01-15 @ 08:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback