I'm lost in the streets but you still remain next to me

min pappa älskar inte mig längre, han har börjat gömma internetsladden.
jag är absolut inte ledsen, jag är bara helt förstörd.
så nu har jag tvingat min mor att be min far att sätta i den.
så nu mår jag ändå lite bättre.
suck en sak till som är lyckligt, jag har geografiprov.
och ni kan ju gissa vem som inte har geografigrejer hemma?
nej inte emmy den här gången, utan jag!
så nu sitter jag här och tänker på hur mycket stefan
kommer hata mig efter detta, jag menar, han älskar mig ju nu?




"med er skulle jag kunna springa runt naken med en pet-flaska i röven"
cecilia, jag får tillbaka bilderna!


Kommentarer
Postat av: snelin

stefan tycker inte om mig heller

2009-02-01 @ 00:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback