it’s unbelievably hard to love you

suck, rolig dag idag fan. legat i sängen och haft ont i magen, that's life...
kollat på 130 filmer typ, eller, 2 egentligen, men det känns som 130.
mina föräldrar tog med min bror ut och åt. jag ville inte följa med,
eftersom jag ska börja äta nyttigt. och vad tror ni jag gör?
jo, jag steker dom flottigaste pannkakorna jag någonsin har skådat.
kunde fan ha bjudit till och träffat min bror och ätit fetmat.
men det fattar ju inte jag, för jag är BLÅST. jag och cecilia.

imorgon hade jag tänkt hitta på nåt skoj.
så den som vill hitta på nåt kan ju hojta till :]



förävah löv <3

Kommentarer
Postat av: Stiina

jag har inte heller vart nyttig idag :( käkar massor av underbara cheese balls !!

2009-01-17 @ 22:27:41
Postat av: emma

åh! dumma stina, nu blev jag sugen på cheese balls!

2009-01-17 @ 22:53:49
Postat av: CECILIA

Åh, jag gick in i en dörr nyss, så du är nog smartare trots allt <3

2009-01-18 @ 10:53:13
Postat av: snelin

jag ska vila idag, som jag har gjort hela helgen, KUL

så att jag är frisk,

annas hade jag velat göra någonting kul!

2009-01-18 @ 12:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback