jag kan alla tecken så kom igen ge mig vad du har

"om jag är fjortis är du inte hora!"
yes, tack för komplimangen emmy!

skolan idag var torr, en lektion! och den gick till mina egna tankar och inte till plugg.
ja juste, sedan skulle vi åka pulka i vilsta, vilket slutade med att jag, cia & elin gick runt i vilsta istället.
och cecilia avslöjade att hon hade ridit i sju år, på vad hon hade ridit vill jag helst inte avslöja här.
efter vilsta vare bara tillbaka till skolan och äta och sedan dirr till bilden!
tror ni vi har nån bild eller? NEJ!, kunde ha slutat hur tidigt som helst.






jag måste också tacka emmy och stina för den fina doggybagen jag fick, tacktack.


Kommentarer
Postat av: Stiina

Varsegoood ! :D<3

Hur kunde du fatta de där sista i mitt inlägg? :0

Pusspårej<3

2009-01-13 @ 16:40:26
Postat av: Emmy

Jag är ju inte fjortis så då är du ju ingen hora(a)<3

2009-01-13 @ 20:14:54
Postat av: Emmy

Sorry för det där med hora bby!x)<3 Varsegod föresten!:D

2009-01-13 @ 20:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback