look deep into yourself before you blame all others

skolan idag var torr, precis som min mun är utan cola, suck.
inga folk var i skolan idag i princip alla var väl bakis, fortfarande. haha
fast däckar-anna gjorde entre i skolan idag, det var najs.
kom lite försent till idrotten också och söta lilla stjärtrud fick ett spel.
okej, nog för att vi sket totalt i att meddela henne att vi hade anlänt
och istället för att åka skridskor satt vi utanför alla omklädningsrum och snacka.
men en sak tycker jag är märklig ändå, hon är svensk, men hon kan inte prata ren svenska.
aja, rektorn nästa, vi ska adoptera bort henne till afrika eller något är det bestämt, känns bra.
jag känner att bild är någonting för mig, känner mig väldigt kreativ faktiskt.
sara å andra sidan är inte lika kreativ, hon har däremot rolig handstil,
men har dock inge bildbevis, men det går nog att ordna snart.
helt sjukt att jag kan låta mer än alla andra tillsammans i ett rum,
feel sorry for bild-eleverna som inte är vana vid mig.


grattis andrea pucko <3

Kommentarer
Postat av: nanna

hahaha, Iza + bild ?

2009-01-27 @ 19:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback