tell me what you want me to do

skolan börjar imorgon och här sitter jag vaken. till ingen nytta, suck.
men jag saknar ju såklart mina girls & per-erik. men det finns dock också vissa saker jag inte saknar.
jag saknar inte, dom flesta lärarna eller andra fula människor eller pluggandet eller gå upp tidigt.
men om man tänker efter så går det att leva med, eftersom jag har tokbra klass!



måste bara säga att jag har varit så duktig idag!
iza westerholm har städat, för typ första gången i sitt liv, en stor applåd!
men hon tröttnade efter några timmar och satt sig vid datan istället, men iaf.
kollade på twilight idag, måste säga att den filmen var grym och jättesorglig.
det blev lite tårar & han är faktiskt snyggsnyggsnygg i filmen, gaash!




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0