tröttma

igår slutade med att jag somnade klockan fem.

skolan blev ju som sagt ett helvete för mig denna dag. jag skrattade så jag grät ett antal gånger.
tror inte att under hela mina 16 år som levande människa har varit så trött!
inte en enda lektion gick åt att arbete, utan istället snacka skit och vara almänt idiotisk.
jag måste faktiskt be alla tjejer om ursäkt för idag, jag är ledsen <3

åkte sedan till hällby för att umgås med emma och nike. det var najs.
fast var fortfarande trött så in i helvete. sen en tjock liten unge var klockren!

jag; lillskit!
lillskit; större än dig iaf!
jag; kanske det.
tjockis; STÖRRE ÄN DINA TUTTAR!

Kommentarer
Postat av: snelin

du var kul idag iza <3

2009-01-07 @ 23:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback