will we always say we tried?

ärligt, vem orkar gå upp typ åtta en helg?
för att spela handbollsmatch klockan kvart i elva?
inte jag iaf, nu tänker ni säkert tjockis. men vadå?
ha ringar under ögonen hos elin på kvällen sedan.
vem diggar det liksom? den som gör't, kan ju säga till.
min mamma har godkänt att jag sover hos elin. yey
det tog ju bara hur lång tid som helst.
men det är något med lärare alltså. dom är lite lite lite
överbeskyddande, det suger om du frågar mig. menmen.





LAV YU ÅL

Kommentarer
Postat av: snelin

IDAG KOMMER ÄGA

och ringar under ögonen är fett sexigt!

2009-01-24 @ 13:23:48
Postat av: nanna

skulle velat vara meeed!!! du jag = fest snart?

2009-01-26 @ 16:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback