I'm so happy because today I found my friends - they're in my head

cecilia kom hem från italien inatt, ååh, ville bara säga det!
jag har fått klagomål av en viss elin abrahamsson att jag har skrivit
för lite om henne i bloggen på senaste tiden, men jag har tänkt såhär
hur ska jag kunna skriva om någon som tar upp hela min ledighet?
så fort jag inte är med henne så tänker jag på henne och hennes söta
små finnar, jag har liksom inte riktigt tid att skriva nånting då.

så skyll på elin för min förskräckligt dåliga uppdatering i bloggen!

Kommentarer
Postat av: Ciiaa

Cecilia is hoooome <3

2009-07-31 @ 18:00:04
Postat av: fittbritt

nu är du lite orättvis tycker jag

jag skojade ju bara :(

2009-08-01 @ 13:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback