"It looks like a bottle but, I don't know, I've been wrong before"

i lördags hade jag och stina världens bästa förkrök tillsammans, vi la patiens
och spelade vänd tio (en halv gång) man får inte vinna över henne,
då hon hellre lägger ihop alla korten och framstår som en looser.

sedan bar det av till fittbritt, hon och alla andra var glada i hågen.
nanna, i love you!
senare på kvällen var det bara, jag plus fyra till kvar.
då helt plötsligt min mobil börjar ringa; stina!
jag svarar med orolig röst, helt i onödan.
stina hittade inte hem, skiftinge är en stor håla?!
hon kom tillbaka och sussade sött hos elin hon också.


Kommentarer
Postat av: stina

jag hittade bara till maxi :(

skiftinge är läskigt :S

2009-06-15 @ 13:22:01
Postat av: fittbritt

hahahah fett synd om stina

hittade inte, bra att hon kom tillbaka

2009-06-16 @ 14:49:04
Postat av: Nanna

fan vad jag älskar dig! på riktigt <3

2009-06-18 @ 00:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback