the cheezy nacho snack

eftersom jag ändå inte kan sova, kan jag ju lägga ner lite tid
på att gnälla som fan på min lilla vän stina karlsson.
igår när jag kom hem till henne, stod det framme en skål
med cheeseballs, inget konstigt med det, eller hur?
men i knät hade hon en skål med nötter och russin(!)
jag kan lova att 99 procent av er som läser min blogg väljer
helt klart en skål med cheeseballs framför en skål med russin.
den återstående procenten är då stina...
inte nog med russinen, hon hade pepsi, PEPSI?
vart fan är colan tänkte då jag, hon svarade att om jag tänkte
vara så tjurig, så kunde jag lika bra ta ett glass vatten.
men då är ju stora frågan, vad väljer man?
pepsi eller vatten?
valet var enkelt, var bara att hämta ett glas,
dricka pepsi och hålla käften.

Kommentarer
Postat av: emma

hahahah glass vatten!! lilla gumman, det gjorde min dag. en glass gjord av vatten?



i <3 felstavningar



förlåt (a)

2009-06-13 @ 11:50:03
Postat av: stavarN

jag skrev rätt där nere iaf </3

2009-06-13 @ 14:47:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback