'cause it's not hard to fall

jag hade roligt imorse, jag och emmy diskuterade haschguns familj.
hon som knappt kan ta hand om sig själv, har tydligen en son, EN SON?!
och inte nog med att hon har en son, hon har döpt honom till Trulls också.
jag kan se gun stå där och hascha samtidigt som hon ser små troll springa förbi.
"JAG DÖPER UNGFAN TILL TRULLS"
och när hon har bestämt sig, är det ingen idé att diskutera saken mera.
jag tycker faktiskt väldigt synd om ungen, jag tror faktiskt tillomed att jag
skulle ta bättre hand om en unge än gun i det skikt som hon är i, mm.
men det är inte lätt alla gånger...


Kommentarer
Postat av: fittbritt

hashgun

hörru grisiza

alltså vafan, jag kommer ihåg när du sa det första gången. jag tror att jag dog av skratt då

2009-03-22 @ 07:33:09
Postat av: Emmy

GrisIza<33

2009-03-22 @ 14:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback