hinc illae lacrimae

jag borde inte bry mig, inte alls, inte ett dugg. men jag gör, så jävla mycket.
jag önskar bara att jag inte kände så mycket, så himla fucking mycket för allt.
jag känner mig så jävla hopplös, så himla värdelös.  jag är bara så jättebesviken,
för att jag inte kan stå på mig och fatta att det inte är värt det.
och det har aldrig varit värt det, inte ens från början. allt var så bra då. jag
hade aldrig varit lyckligare, men tydligen, betydde det ingenting. allt jag gjorde
och bara för dig, jag skulle alltid varit din vän, alltid. jag hatar dig
allt rasar nångång


"hon sade till honom att det bara skulle vara vänner.
men på något vis kunde hon inte låta honom vara
och hon minns än idag första kyssen,
hon gick hem med ett leende på läpparna"

Kommentarer
Postat av: emma

vad iza? :/<3

2009-03-31 @ 22:48:26
Postat av: Stina

stumpizz? :(:( <33333333333

2009-03-31 @ 23:25:38
Postat av: fittis

nu ska jag nog gå 7m och ge dig en kram<3

2009-04-01 @ 10:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback