jag är jättehatisk

3274837259 saker jag hatar just nu;

1. blåa jackor som finns överallt på staden och som får mitt hjärta att slå i hundraåttio
2. gallerian där man alltid ser massa människor man absolut inte vill se
3. anonyma fittor som inte står för vilka de är men som ändå tror att de är något
4. killar med små penisar som gärna myttar ihop nåt för att få allt att låta så bra
5. min pappas dåliga humör, ibland undrar jag om han hellre skulle vilja ha en sköldpadda än mig
6. killar med mustasch och stora buskiga ögonbryn, de får mig helt att tappa talförmågan
7. bananer som inte är den där perfekta gul/bruna färgen
8. mitt dammiga gymkort, det kollar snett på mig varenda gång jag går förbi
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med din om NÄSTAN alla pungter.

2009-03-25 @ 10:25:11
Postat av: Din Bitch<3

Bruuuuna banaaaneeeer <333333333333

2009-03-25 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback