wake up, and smell the desperation

tänk att en liten penna kan få en så lycklig!
fast mest var det stina som fick mig lycklig igår.
och hennes bror såklart och han fyller idag!
GRATTIS HENRIK BABY!
idag är en sådan dag då jag helst inte lyfter mitt
feta arsle någonstans, utan sitter helst här.
stina berättade för mig igår: "jag älskar kinesögon!"
jag blev jätteförvånad, för detta var ju absolut ingenting
jag redan visste, eller?
jag tror nog alla har hört historien om stina och hennes
älskling "dennis the chines", stina har suktat efter honom
länge nu, jag säger bara en sak; plötslig händer det!


Kommentarer
Postat av: anonymtjej

hahaha men shhhhhhhhh de är en hemlis !

2009-09-12 @ 20:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback