att ha en vän är som att vakna och känna att solen skiner

jag har mått illa konstant sedan jag blev bjuden på kladdkaka igår.
antingen gjorde cecilia kakan av allt annat än kärlek eller så kan det vara
för att jag ätit tre kilo godis inomloppet av en vecka, så att jag helt
enkelt har tröttnat på allt som är sött. suck.

jag saknade skolan så mycket så jag spenderade tre timmar där idag.
jag hatar att vara sjutton år när det är lill-lördag. jag skulle kunnat ha
spenderat kvällen på nybron igen och min sara kunde ha suttit bredvid mig igen
och stoppat mig från att skämma ut mig (igen) och faktiskt fått bete mig som den ööh,
mogna kvinna jag skulle kunna vara. fast nej, kanske inte..

Kommentarer
Postat av: Cäcil

Kladdis var bäst. Och nej jag gjorde den inte av kärlek, utan av dinkelmjöl!



Du måste verkligen börja fundera lite mer...

2010-04-08 @ 10:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback