det finns inget ont, som inte har något gott med sig! (JÄVLA SKITSNACK)

jag hatar:
- att jag har vänner som har större glappkäft än mig själv, hur fan gick det till?
- att jag inte får vara feminist och spara ut allt hår på kroppen för min vän
- människor som lackar utan anledning, varfan är humorn? jag är ju skitrolig
- människor med små penisar som de tror att de kan tänka med, borde skjutas
- min fucking utväxt som är större en ping-pongs panna för helvete...
-  mitt illamående som gör att jag vill kräkas varje gång jag äter
- min saknad som jag inte kan beskriva med ord eftersom orden inte räcker till
- att det är så många dagar kvar till det är helg.
- MÄN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0