life didn't promise to be wonderful

jag har kollat igenom min blogg lite och hittade ett inlägg där det stod att
jag ville att det skulle stå "je ne regrette rien" på min gravsten. men då
kan jag ju direkt räkna upp saker jag redan ångrar:

- alla dessa djävuls sms jag har skickat på fyllan (det är en hel del)
- alla(den) gång(en) jag har varit kär (FYFAN)
- alla gånger jag har gråtit över saker som inte har varit värda det (varje gång alltså)
- att jag litade på alla blåsta och idiotiska "vänner" jag hade
- att jag spenderade en termin på edvardslundsskolan (big misstake)
- att jag inte har rest till hawaii än (jag är snart gammal ju)
- att jag har fått ig på tre av fyra matteprov, dock inte mitt fel att jag är dum i huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0