bli inte orolig om allting känns bra, det går snart över

påsklovet:

- ångest har varit mitt mellannamn
- mobilen har använts flitigt i fel tillfällen
- har varit vid skolan, FLERA GÅNGER
- har tyckt synd om mig själv
- har städat på våran vind och hittat födelsedagspresent till elin!
- mått illa så fort jag har stoppat något i munnen (inga fingrar, jag lovar!)
- fått rabies
- blottat mig för en buss (den var nära att köra av vägen!)
- tappat all den lilla värdighet jag hade
-  stoppat upp min finger i någons näsa (han sov, blev tvungen)


en helt vanlig vecka med andra ord


Kommentarer
Postat av: Cäcil

Vi är värdelööösa

2010-04-11 @ 22:27:52
Postat av: sara

du stoppade inte fingrar i munnen...

snopp

2010-04-12 @ 17:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback