en kvinna utan en man är som en fisk utan en cykel

jag har funderat, hm. jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt med min ny feministiska livsstil:
- jag har rakat av allt mitt hår på benen (det var fan inte lite, alla kan intyga!)
- jag saknar en KILLE (tänker inte kalla honom man) så mycket att det gör ont i hjärtat
- jag gråter när jag tittar på nalle puh

dock har jag:
- slutat lyssna på bögig gråtmusik (TYP helt & hållet)
- tänkt tanken på att köpa en löskuk & stoppa den i alla (som en riktig kille med andra ord)
- börjat försöka ta mina tjej-kompisar på brösten (utan att fråga förstås)

Kommentarer
Postat av: hon fittbritt du vet

jag älskar dig hur du än är

dock var jag väl den ända som älskade dina håriga ben, jag som annars har kropps-hårs-fobi.

iaf, pax för att vara den första du pippar med löskuk

2010-04-29 @ 22:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback