is it over, is it over? or has it just begun

allt känns, fuck't.
bara för att jag har absolut ingenting att vara ledsen över, är jag det.
tjejer måste alltid ha nånting att vara ledsna över (jävla uppmärksamhetshoror)
bara för jag inte har längtat efter någon på hur länge som helst,
måste jag börja göra det, just nu när livet kändes som bäst.

det här är andra gången jag känner så mycket, så fort.
men ska sluta känna efter, blir ändå aldrig som jag tänkt mig.
vet att du vill mitt bästa och är ärlig och att det är sant.
men det får mig ändå att gå i tusen bitar.


"you're so god damn beautiful
now I know everybody goes
through a little hell sometimes
but it's a sin the shape you left me in."


finns inget positivt att säga idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0