utan tvekan förtjänar jag mina fiender, men jag tror knappast att jag förtjänar mina vänner

jag började gråta idag, när jag läste inledningen till boken
"I taket lyser stjärnorna". det var ungefär en & en halv sida.
jag har bara gråtit till en bok innan och det var saltkråkan,
skratta ni! men dom tänkte för fan  ha ihjäl äckel hunden
båtsman! det var sorgligt. blir lite tårögd när jag tänker på det.
men när i helvete blev jag blödig? jag gråter ju bara om det
är mig det är synd om & det borde inte ändras!
jag har börjat få gåshud och tårar i ögonen när kompisar
berättar attentionwhoriga saker (syftar då mest på elin såklart)
det är inte likt mig, fel början på det nya året!!!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du borde bli lika underbart känslokall som jag!

2010-01-07 @ 19:29:12
Postat av: fittbritt

jag berättar bara saker som jag vill att min bästavän ska veta, men visst kalla mig en uppmärksamhetshora gör det du!

2010-01-10 @ 16:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback