jag tycker alltid det var synd att det var hon och inte hennes mor som använde preventivmedel

jag hade en otroligt rolig busstur igår! det kom på massa små
13 åriga tjejer som började skrika saker som:
- JAG VILL SPY
- HAN SA MIG NAMN OCH KOLLADE PÅ MIG UTAN ATT SÄGA NÅNTING, SÅ JÄVLA JOBBIG!
- aså jag får damp
- vi delade två cigg, då ska jag inte ha en halv, aså vafan!
- ge mig mina öl! du är så jävla jobbig!

jag och sara nästan la oss på marken av skratt när vi gick av bussen. jag brukar aldrig skämmas,
men jag skämdes faktiskt, åt dem. för de verkade inte göra det själva. stackars små små fjortisar.
undrar hur de orkar med sig själva, hmm. tål att tänkas på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0