changesssss fifan?

första helgen på x antal veckor utan fest, fast om man tänker efter:
alltid kul med någon förändring, typ som elin när hon byter trosor.
jag har klippt mig också! det är vackert, så egentligen blev det inte så
jättestor skillnad, men men, som sagt, KUL MED FÖRÄNDRINGAR!

ska träffa min älsklings flickvän, sara hägglund. vi ska göra torshälla osäkert.
blir dock svårt, då det knappt finns något farligt att göra, man kan inte råna någon
eftersom det knappt finns några människor ute efter sex på kvällen, då man också
ta bort mord, våldtäkt och allt sådant. vi kan alltid råna hemköp, men det är i princip
en trend, så nja. man vill ju helst vara först på bollen, hmm.
men vi hittar säkert på något, hiihih


Kommentarer
Postat av: fjant

nu har jag inte bytt trosor på en månad

2010-03-15 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback