sluta diskriminera! hata alla!

jag förstår mig inte på torshälla:

* det finns fyra pizzerior inom loppet av tvåhundra meter.

* största händelsen i torshälla är ungdomsfestivalen då alla små fjortisar dricker lättöl och spyr..

* jag har ju såklart oturen att ha hela torshällas finländare till grannar, de brukar komma in och smeta bajs i våran trappuppgång, väldigt trevligt.

* man känner igen alla, men man tycker inte om någon

* efter sex är det högst tjugo personer ute i torshälla, är dock skönt så slipper man träffa någon. hehe

* hemköp har blivit rånat tre gånger men det har fan inte stängt igen än..

* det värsta av allt: TORSHÄLLA BUSSEN... tar en sväng förbi slagsta, tror varje gång när jag sitter på bussen att någon slagstawangster ska knivhugga mig, men jag har klarat mig hittills!


Kommentarer
Postat av: sara

torshälla is the shit, ehhhhh

2010-03-30 @ 16:43:41
Postat av: Emmy

Du tycker om mig och Bamse!

Vi får ju inte glömma garderobs adde heller!

2010-03-31 @ 14:01:38
Postat av: amanda

vet att det tar emot att erkänna, men mig gillar du lite grann iaf! (även om du inte alls bryr dig om mig)

2010-04-02 @ 20:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback