vi ser bättre ut en vanligt och det är väldigt svårt för att vara oss


såg ut som en fakking målarbok när sara var klar med mig igår...
apropå målarbok: jag hittade en gammal sådan på mitt rum och jag
började måla och blev helt fast, mycket bättre än att plugga.

efter att jag var klar med sara, hade hon som vanligt alan i ansiktet.
dock syns det inte på denna förtjusande bild, men så var det i alla fall!
tänkte rita hitlermustach på henne med en permanent-penna när hon hade
somnat, men vi båda däckade samtidigt, runt fem eller nåt sådant!


Kommentarer
Postat av: sara

hahaha du är så störd baby

2010-03-14 @ 19:02:40
Postat av: DEN SNYGGE

fan vad fula.

2010-03-14 @ 20:41:50
Postat av: fjant

fan va snygga ni är mina favoriter

2010-03-15 @ 22:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback