you tried your best and you failed miserably. the lesson is "never try"

några av de dummaste grupperna på facebook jag någonsin sett:

"vi tjejer som vågar visa oss utan smink"
vadå ska vi ha applåder för att vi vågar vara naturliga? då måste jag få ställa frågan: vart fan är samhället påväg?

"don't you hate watching the one you like, liking someone else?"
en människa med tillräckligt högt iq hade förstått att ingen skulle någonsin svara "nej" på denna fråga.

"vi som hatar killar som bara vill ha sex hela tiden"
var hittar man en sådan kille? honom vill jag ha i min garderob!

:ppPPPpPPpPPpP : grupperna:
får mig att vilja lägga mig ner på marken och aldrig resa mig upp igen, den som kom på dem från början, borde dö en smärtsam död

återkommer om jag hittar flera!

Kommentarer
Postat av: hon fittbritt du vet



"vi som hatar killar som bara vill ha sex hela tiden"

var hittar man en sådan kille? honom vill jag ha i min garderob!



hahahahha

2010-05-10 @ 19:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback