pardon me, but your obviously mistaking me for someone who gives a damn

snart är det jullov. fyllekärkstina byter då klass.
till natur. HA! hon som just hade slutat plugga!
borde väl ge henne all lycka i världen, men aldrig
i hela mitt liv att jag tänker göra det. FÖR:
1. vem ska man nu mobba för dens skallighet? bertil?
2. vem ska nu vara tjejen som föräldrarna inte vill att man umgås med?
3. vem ska nu få alla rätt på naturproven?
4. vems grejer ska nu bli snodda på fest?
5. vems hjälte ska jag nu vara?

hoppas det blir skitdåligt baby!

Kommentarer
Postat av: SVAREEN



1. Mobba bertil och jag kmr till eskil och stryper den som gör det !



2. Fyllekräkstina är tyvärr oersättlig !



3. Du får ta över det ansvaret, Elin är för dålig :(



4. Det heter STULNA



5. Du är fortfarande min hjälte, du kmr väl flygandes och räddar mej när jag behöver det ? :) <3333333

2009-12-17 @ 00:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback