my heart beats like a drum can you hear it?

suck, dagen har varit hemsk. eller kanske inte hela dagen, men i helhet HEMSK.
jag tror att alla var ganska arga/trötta/konstiga i skolan idag.
måste också bara säga att jag ska sluta smsa, smsa gör bara lilla mig otroligt jävla jätteförbannad.



enda positiva såhär långt är min coladiet, den har jag faktiskt hållt, än så länge.
den startades dock för 13 timmar sedan, men iaf. jag ska klara det!


jag fattar inte hur jag kan vara så jävla fittigt svag ärligt vafan.
jag skäms över mig själv, JAG BORDE SKJUTAS.

hatar allt just nu om någon undrar.

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har gått ner tre kilo på någe mystiskt sätt :O mina jeans asså </3 helt o tajta nu :(

2009-01-08 @ 21:34:00
Postat av: snelin

jag älskar dig

sluta prata illa om dig<3

2009-01-08 @ 22:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback