I should have seen it known all along

JAG KLARAR DET FAN, INGA MERA SURA MINER <3
dagen har varit fan så bra, flummat och kollat på emma när hon såg ut som
en röd liten tomat och hennes snygga syster gris-sara!
efter geografin drog jag med hem till elin och träffade hennes fettsnällaste mami!
och hennes sööta lillebror.
hemma hos elin blev jag bjuden på riktig festmåltid; rostade mackor med ost och cola till.
jag diggade det skarpt, plus att jag fick doggybag idag igen av stina och emmy!
iaf, jag och elin drog tillbaka till skolan och träffade emmy och kollade på fotboll, snygga boysen då!
dom vann! båda matcherna, dom ägde helt klart sönder.
drog sedan hem, mindre roligt fan.
borde egentligen plugga just nu, men ska tyvärr snart på träning så.


love you all


Kommentarer
Postat av: sara

du är bäst

2009-01-15 @ 22:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback