something strong like a drug that gets me high

min far stormade in på mitt rum och ville att jag skulle komma ut och vad hade hänt.
jo min far hade skalat en apelsin, som jag, mor och far skulle dela på.
gud villken underbar stund, min pappa var iaf väldigt stolt över det han hade åstakommit.
men ändå: "nästa gång får nån annan skala!"
tydligen så är det väldigt jobbigt att skala en hel bamsestor apelsin.
eller så är helt enkelt min far världens lataste människa.
jag chansar på det sistnämda.
vilket bevisar att clas westerholm verkligen är min riktiga pappa, that's cool.

Kommentarer
Postat av: snelin

HAHAHAHHA

2009-01-15 @ 08:12:37
Postat av: CECILIA

Jag är din riktiga pappa. din pappa är för het för att vara pappa.

2009-01-15 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback