you kill me you kill me you kill me with your touch

jahapp, skolan är bra, fan verkligen! nej jag är inte ironisk. älskar't
följde med emma till 21;an och kollade på när hon åt, hon är så najs att snacka problem med.
sjukt söt är hon när hon sitter och babblar om robin också, fAN JAG VILL BARA KYSSA DIG EMMA.
aja iaf, i 21;an stötte man på sara och sara är världens sötaste människa!
emma fick mig också att gråta idag, hon är en sjuk jävla människa.
"mina bröst börjar bli styva", liksom hur låter det?



för första gången på ett år sitter jag och pluggar, inte illa. är ganska stolt.
har typ sjuhundra saker som ska vara klara och jag gör klart allt i sista minuten.
så jävla bra på att planera. jag och emmy, rip </3

Kommentarer
Postat av: sara.

du är söt

ska äta upp dig

<33333333333333333

2009-01-21 @ 17:20:28
Postat av: Robin

pratar hon mycket om mig? ;)

2009-01-21 @ 17:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback