du kan inte först ge så mycket och sen plötsligt sluta

mamma är inne i en deprission, vilket resulterar till att jag inte får någon mat, det suger.
så jag är hemma och svälter, medans pappa är på jobbet och tycker att jag ska ta ut
min deprimerade mamma på en promenad, men det är ungefär som att fråga mig
om jag kan vara tystare, svaret är alltså ett stort fett; NEJ!

igår var väl helt okej, fast mina kompisar är lite wierd;
den ena umgås hellre med sin mobil än med mig, eller en dator om det finns.
den andra har ungefär pratat lika mycket i hela sitt liv, som jag gör på en dag.
but, still, i love you guys

Kommentarer
Postat av: EMELIE

DU SKULLE KOMMIT TILL OSS <3

2009-03-15 @ 17:09:46
Postat av: sara

sv: DU ÄR ÄCKLIG

kom hit ska jag pussa dig

2009-03-15 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback