för jag hade aldrig känt mig så fel

ligga i fosterställning inne i ett badrum och sova är inte min grej, både hårt och kallt.
aldrig mer att jag skickar ett ynka sms till någon som inte borde få ett sms alls.
och absolut aldrig snacka massa fyllesnack som slutar kaos och fuckade känslor!
jag måste komma ur den fasen, det funkar inte riktigt detta...
suck, alla gör vi dock bort sig någon gång, bara att jag gör det ständigt, mm.

känns som om någon har kört in något avlångt och trubbigt i min mun, allt i munnen gör ont.
jag tycker väldigt synd om mig
och inte nog med det, jag är så förkyld så att jag dreglar som cia när jag sover. that's nice!

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Ett uttryck som passar dej

Jag är inte DUM

jag har bara otur

när jag tänker <33333

2009-03-08 @ 16:19:02
Postat av: Anonym

det löser sig!

du får höga dig en nivå nästa gång vi fyllar oss

2009-03-08 @ 22:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback