you step a little closer each day

jag hör inte mina egna tankar, alla skriker mig i öronen.
jag hade utvecklingssamtal today, jag tror att ingmarie tycker bra om mig.
hon sa bara att jag hade blivit bättre på allt, hon är sån söt liten tomte.
min lärare vill skrämma mig han säger att vi ska se döden, stina blev kissnödig då.
cecilia är jättesöt idag och inte alls äcklig och flottig i håret, (hon luktar egentligen)
emma helvete ska till åland och pimpla/pippa idag.
jag är mätt och vill inte äta nåt mer idag. det var fullkornspannkakor och keso.
jag har lärt mig att keso är gott, det smakar som grädde med klumpar, helt okej faktiskt.
jag känner för att köpa nya skor, mina är fula och dammiga ttyyyyyyyp.
stina och jag har hittat en bil som faktiskt gills, tillräckligt stor tillräckligt bred.
perfekt att stoppa i munnen, vi like it that way

anonym tjej; den här bussbiljetten är så liten så att den inte gills
anonyma jag; ska du ba säga till anonym kille; du gills inte, du har för liten?
anonym tjej; *skrattar som en åsna*


ikväll, PARTAJJJJ AT EMMYSS!
jag hoppas att det inte händer nåt dåligt som det brukar göra!
DISTURBIA SKA PUMPAS!
jag tror faktiskt att ikväll kommer bli lite bättre än vanligt.!


Kommentarer
Postat av: Anonym tjej .

Ikväll kommer bli bäst !!

Disturbiiiiiiiiiiiiiiiaaaaa <33333333

2009-03-20 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback