can make it without you!

jag brukar ofta hänga ut folk i min blogg
men när jag får detta som beskrivning på mig själv;
"Eskilstuna är nog inte platsen för dej. Polen. Där kmr du
konkurrera ut varenda lite jävla bärplockare med skylten "i´m for free".
Eller varför inte följa med bärplockarna ut i skogen ?
För du kmr väl aldrig tröttna på kuk ? Inte en chans."
då undrar jag om det inte är dags för mig att byta kompisar snart?

denna vän är dock inte lite oskyldig hon heller.
hon leker att hon är rasse, men varje fest slutar det;
- juste, med en blatte!
jag tror att varje gång hon tappar ett hårstrå från skallen
följer också en hjärncell med, hon är snart skallig.


Kommentarer
Postat av: den oskyldiga

hahahhahahahahaha

klockren !

2009-09-17 @ 21:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback