all this nights, wasted so much time

jag har hållt fast vid dig för länge för att kunna sakna dig.
jag har aldrig fått så mycket skit som den tiden då jag älskade
dig, i cirka ett år var du det enda som existerade, man kan säga
att jag var blind, för blind för att förstå att det inte var mig
det var fel på, det var dig. jag försökte alltid finnas där och få
dig att le när du inte hade förmågan, men vad fick jag tillbaka?
- jag föll, jag krossades.
jag skulle ha gett dig allt, när du egentligen inte var värd ett piss.
ändå har du hjälpt mig, hjälpt mig att bli starkare och förstå att ingenting
är värt det jag gick igenom, enbart för din skull.

du var mitt största misstag och jag tänker aldrig göra om det.
2010 blir utan dig & ditt äckliga sätt


Kommentarer
Postat av: Cecilia von räka

Fan vad underbart att du har förstått hur mycket bättre du är <3

2010-01-06 @ 12:56:55
Postat av: fittbritt

YYYYYYYYYYYYYYYYYYYEEAH

thats my girl

2010-01-10 @ 16:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback